“Samen maken we jouw ervaring uniek”: focus op de resultaten van onze klantentevredenheidsenquête
In september 2023 hebben we je gevraagd onze klantentevredenheidsenquête in te vullen om ons te helpen onze diensten te verbeteren.
We hebben jullie antwoorden ondertussen bestudeerd en de resultaten zijn bekend.
De tevredenheid in een paar cijfers
- 61% algemene tevredenheid
- 87% van onze sociaal verzekerden is zeer tevreden over de ontvangst door onze collega's in de kantoren
- 80% vindt onze communicatie per post begrijpelijk, tegenover 75,5% voor onze communicatie per e-mail
- 83% vindt dat onze afspraken op afstand van goede kwaliteit zijn
- 79% vindt de toepassing Mijn HVW-dossier gebruiksvriendelijk
Meer informatie?
Wil je de resultaten meer in detail bekijken? Bekijk dan hier onze samenvatting van de resultaten.
Samenvatting resultaten
(168.77 KB)
Wat zal er nu gebeuren?
De toegankelijkheid van onze kantoren op het vlak van communicatie, openingstijden en onze opvolging van de dossiers zijn elementen die voor verbetering vatbaar zijn en waarmee we de HVW van morgen vorm kunnen geven.
In 2024 zal de HVW haar globale strategie, en meer bepaald haar klantenstrategie, onder de loep nemen en daarbij rekening houden met de resultaten van deze enquête.
